share

Monday, October 13, 2008

birthday



siap jgak kek 3 tingkat 2..hehe
smbut birthday 6org sekali..hehe..buat birthday gan rmah terbuke raye sekali..
tu pic dengan anak sedare..gambo x cantik sgt..hehe.



first kek..



no dua..



no tiga..hehe.



anak-anak sedara..

6 comments:

eugeniadarwis said...

happy belated birthday Amat! alamak segannya budak kecik pun pandai buat kek 3 tingkat, mak budak tak pandai lagi ni...hihihi
Kak G add link amat kat blog list yer...;)

budakecik said...

thank kak g.

umi_e said...

menarik tu!

kak e nak tanyalah... kek tu buat daripada apa ya? Kak e ingat nak buat juga kek 3 tingkat camtu utk sambutan BDay kawan2 kak e (nak gabung sambutan utk 3 bulan lepas hehehehehehehe

* kasil ler resepi kek tu pada kak e... boleh tak ni...

** putrajaya katne? tak jauh dari tempat kak e so boleh ler kita bincang2 pasal masak2 ;)

hana said...

uishhh... k.hana pun malu seh ngan budakecik! rasa nk tutup muka ngan tutup periuk nih..tk nmpk kan muka akak! kes kes kes....

budakecik said...

askm kak,
resepi unt kek ni saya ada letak kay myresepi..just taip "kek coklat cadbury" bancuhan mmg dpt unt 3 cake...
sy duk kat presicent 16. akak duk mane?

umi_e said...

laaaaaaaaaaaaaaaa mana budakecik ni.... bz ke??? sekarang kan dah cuti sekolah...