share

Wednesday, February 22, 2012

Gain weight challenge and unexpected result !!



Salam luar biasa hebat =)

Ramai orang cakap sangat senang nak tambahkan berat badan. Dulu berat saya cuma 44.8kg dengan ketinggian saya ni memang berada dalam paras underweight. Cukup susah untuk tambah berat badan walaupun saya sangat kuat makan. Ramai orang cakap metabolism saya ni tinggi sebab tu susah nak naikkan berat badan. Ok, alasan yang boleh diterima. Dulu setiap kali makan banyak kawan-kawan mesti perli makan banyak tapi badan tak besar. Adus kecik hati..haha..tak da la.

Saya ni jenis yang suka jugak mencuba product, weight gain la, vitamin la. Tapi badan sama jugak. Dalam masa yang sama saya ni ada gastrik yang agak serius la sampai nak kene ambil ubat. Lagi satu masalah saya adalah kurang berpeluh. Aktif macam mane pun, pergi jogging 5 atau 6 round kat stadium pun susah nak keluar peluh.

Tapi sekarang, gastrik tak da, berjalan sikit pun dah berpeluh..yang paling hebat berat saya dah naik. Alhamdulilah. Sekarang BMI saya normal 21 =)

Berkat minum nutrisi yang baik. 10 hari pertama saya dah naik 1.4kg, dan berat saya sekarang 51.6kg .Ini bukan suatu yang mudah bagi saya. Terima kasih untuk kawan saya yang sungguh-sungguh untuk saya try product Herbalife.kalo anda nak cuba, nak lebih sihat boleh hubungi saya. saya sedia membantu. Thank =)

3 comments:

Unknown said...

apa nama produk herbalift ni boss?sy menghadapi masalah gestrik dan sukar berpeluh skrg...

Unknown said...

ape nama product herbalife tu?
sy mghadapi masalah gastrik dan sukar berpeluk semasa jogging....
mohon pencerahan

Unknown said...

ape nama product herbalife tu?
sy mghadapi masalah gastrik dan sukar berpeluk semasa jogging....
mohon pencerahan