share

Monday, February 13, 2012

Saya dan Herbalife

Selama menyepi daku kembali..ehhwah. Salam teman2, hari ni saya nak share cerita saya bersama dengan myLOVE "HERBALIFE". Merungkai kisah saya dan Herbalife ni bermula daripada kawan saya yang sgt berusaha untuk saya gain weight. Maklum la saya ni kerempeng kering. tulang bedulang je..haha. Sebelum bertemu dgn my love "HERBALIFE". Saya banyak juga mencuba produk-produk kesihatan lain. Weight gain la, vitamin la..macam-macam la..sebab nak naik kan berat badan sahaja. Letih...

Jawapan kepada masalah ni adalah my love "HERBALIFE", skrg tak ada masalah gastrik lagi. boleh aktif dan bersemangat. Tunggu cerita menarik saya bersama my love "HERBALIFE".

Dulu-dulu:



Sekarang ni:



1 comment:

Unknown said...

pfine letak gmbr aku yg hodoh tu kan...grrrr!!